Saturday, June 20, 2009

sibling..

HYE there, here i wanna kongsikongsi dengan u all semue..bout my sibling..huhu..erm aku ade tiga orang adeq beradik and im the 1st one..haha..abang yg mithali la boleh di kategorikan..sebab aku sayang adek2 aku la..aku buat blog ni tok dorg haha..erm then 2nd is my lil sis..erm now she 14..stdy dekat SMKS..skola skudai la senang cite..hahaha..dia ni blaja malas giler..yang taw mengarah jea..hahaha..dia ni kalau mengamok or bergaduh...fuhh!!.., jerit dia kalah tarzan..hahaha..pas uh minah ni kalau nk taw dia ni hantu coklat..pantang di offer coklat..hahaha xkesa ape brand coklat un dia sapu jea..huhu..tp dia pandai ouh tp x sepandai abg dia..ahah..and the 3rd one is my lil bro..
haa..abg dia name amirul faris..adeq dia name amirul fahrin..huhu..dga name mcm baik..tp perangai mashaallah..huhu..dia ni kalau dgn perempuan peramah nak mamposss!!..naseb abg dia penyabar..hahaha..dia ni sejak da naik skola rendah darjah 1 ni..mcm2 karenah..mule2 mak aku bg duit blanje sehari rm1..pas uh nk soh up duit blanje jd rm2..huhu..pas uh kaki belit..hahaha last2 dia yg terbelit..huhu..yang taboley bla..dia da kebas barang aku..pas uh boley buat2 tatau..menyirap jea..hahaha..tapi pape un adeq2 aku ni mmg besh..ni gambar kami ..



p/s: peeps aku x promot oke adek2 aku..jgn sala faham..

No comments:

Post a Comment