Thursday, June 25, 2009

LONGjourney to lumut

waaa...korunk hari bermula la journey aku...hari ni 26 june hari jumaat afta solat jumaat aku akan memulakan perjalanan tanpe adeq2 kesayangan aku..(diorang tinggal kat rumah je) dan akan berhenti di sg.buloh..itu pit stop aq yg 1st..haha..malam uh nanti kat rumah cousin aku ade buat BBQ..hahaha...besh..pas uh xtw la if ade plan lain kan..pas uh ari sabtu continue my journey to teluk intan..my kampung maa 2nd pit stop...hahaha..nk jumpe nenek uncle2 n macek2..hehehe..mlm ahad uh lak ade kenduri arwah pak long aku yg ke 40 hari..then afta that ahad uh g umah tok sdare aku lak.. hahaha..seronok..then on 29 jun aku wajib berpakaian mcm boss nk g office just xpkai blazer jea laa..hahaha..then parents aku akan hantar aku kat KTL (Kolej Tentera Laut)..lepas uh aku akan jalani kehidupan kat sane fet 3MONTH!!! beb!!..without phone lak uh..giler ouh.haha..n kawan2 aku xkan on Myspace, Tagged, Facebook, YM, or Blog fer 3 month..so pape aku akan respon afta 3 month oke peeps..doakan aku selamat hehehe jumpe afta 3month oke!!....NOKTAH!

No comments:

Post a Comment