Sunday, June 21, 2009

kek untuk ayah..



Hari ni sangat bermakna bagi bapa kuh..I think la..erm yela..sebab anak-anak dia buat kan kejutan..dia dapat kek choc dari anak2 dia..huhu..tapi kek uh 1 slice jea yela tyme uh aku tgh kopak lam dompet un ade rm10 jea..tapi dia ckp.."walaupun kek ni kecik tapi ayah tetap bersyukur sebab anak-anak ayah ingt kan ayah.."hahaha(skrip sendiri) tapi maksud dia lebih kurang laa..hahaha..pas uh da celebrate ..dia suapkan anak2 dia sorang sikit..jamah je la..part paling best bler ayah aku suapkan mak aku..huhu mcm romeo n juliet gitu..hahaha..lepas uh ayah aku suro letak kat ice box..tp malang xberbau xsempat sampai ice box..kek uh da hilang..tinggal piring jeaa..hahaha!!, adek aq la yg makan..bengong giler!..hahahaha!!..tapi hari ni mmg best..memang aku xkan lupekan awini..hahaha..and to ayah...thanx for being a great n superb father n husband to our family..LOVE U dad...

3 comments: